søndag 20. mars 2011

Edderkopper og Firfirsler!

Hei og hopp!
Da var det vel på tide med litt blogging igjen, selv om det ikke har skjedd så mye i det siste.
Ukedagen går ganske greit i det samme, stå opp, jobb, hjem, sove..
Helgene er ikke så mye å skryte av heller i det siste, ettersom de fleste blir tilbrakt i Graz. Men det har blitt noen turer på byen med folk jeg har bitt kjent med og det har for så vidt vært bra :)

På en annen side er været her helt konge i forhold til i Norge.. begynner sakte men sikkert å nærme seg 20 pluss her nede!

Så har jeg fått en hel del nye rom kamerater! ca 40 edderkopper og en firfirsle! Fint å bo i kjeller må du vel skjønne! ;)

Ellers har jeg det greit, skal prøve å få blogget om noe litt mer spennende snart.. Kanskje jeg tar meg en tur til Venezia en helg.. Så har jeg blitt invitert en tur til Frankrike.. Så da får men antagelig litt mer spennende ting å skrive om! :)

Snakkes folks!
Tschüss!

5 kommentarer:

  1. Ta vare på firfisla! Tipper han spise edderkopper! ..Synes du skal dressere den og ta den med hjem!

    SvarSlett
  2. skal tenke på saken ;) Forslag til navn?

    SvarSlett
  3. Hei Elisa! Firfisla ser koselig ut, du hoppet kanskje ikke opp på en stol og ropte på husverten da du så den, eller?
    Håper du får drive med kreative oppgaver nå slik at du får mest mulig ut av den siste tida!
    Hilsen Pål

    SvarSlett
  4. Nei jeg gjorde nok ikke det :) tok ett par bilder av han og klappet han lett på halen.. Skal sette i gang med en utfordrende oppgave på mandag, så får brukt tiden min fornuftig :)

    SvarSlett