fredag 25. mars 2011

Tre uker igjen!..

Tiden flyr!
Og nå er det plutselig bare tre uker igjen.. og jeg kan lett forestille meg at de flyr forbi, ettersom jeg synes tre mnd. har gått greit fort! Men jeg har opplevd mye, blitt kjent med mange og lært en god del! Ikke bare om arbeid og språk, men ganske mye om meg selv også! :)
Jeg har nok ikke så alt for mye å fortelle om denne gangen heller, i og med at det tross alt bare er fem dager siden sist jeg blogget :) Men været her i Graz blir bare bedre og bedre! i dag var det opp i 20 grader! Fantastisk å kunne gå i shorts og t-skjorte på jobb og ikke fryse ett sekund! Så begynner det å bli ganske grønt på bakken, blomstene begynner å titte frem og fuglene kvitrer fra sol oppgang til solnedgang.
De har også satt på fontenene i byen og plantet blomster i bedene, så det lover godt vårvær fremover!
Skulle bare ønske man kunne fått sett byen om sommeren, har hør så mange si at jeg virkelig går glipp av noe.. Så kanskje jeg reiser tilbake en gang om noen år :)
Men først og fremst gleder jeg meg til å komme hjem til familie og venner! Skal bli godt å se dem igjen..
Skal ikke lyve og si at jeg ikke har savnet dem i løpet av tre måneder!! For det har jeg! Men på en god måte :)

Så i helgen skal jeg forberede min neste arbeidsoppgave! Jeg skal nemlig lage en brosje, satt sammen av de bygningene jeg synes minner meg mest om Graz, lage utrisset av dem i sølv og montere dem sammen til mitt eget lille Graz, som ett minne fra turen. Så skal jeg prøve å utfordre meg selv med å legge til noen elementer som: gravering, galleri, fatninger og kanskje noe annet morsomt :) Så det kan bli spennende å se hva jeg kommer opp med :)

Og her er noen random bilder fra de siste dagene! :)

Veien jeg bor i


Huset jeg bor i :)

Vårtegn!

Blind Beauty

Ting vi har laget mens sjefen var i USA
Konsept: Während ict träume, werden meine Träume wahr.

Ellers får dere ha en fantastisk helg alle sammen!
Så skal jeg nyte godværet her i Graz! :)
Prekast ;)

1 kommentar:

  1. Hei Elisa!

    Fint å lese hvordan du har det. Håper du får mest mulig ut av den siste tida i Graz!

    Hilsen Pål

    SvarSlett