fredag 21. januar 2011

Tysk, tysk, tysk og mere tysk! :)

Vel da er det en liten stund siden jeg blogget sist, men så har det ikke skjedd så grusomt mye siden mandag heller da :)
Vi har vært en tur oppe på schlossberg. Både på dagen og kvelden, helt sinnsyk utsikt! Bør prøves..
Vi har hatt masse tysk, og jeg synes gramatikken begynner å ta av litt.. men jeg får det til, så det er greit :)
De siste dagene har vi ikke gjort stort annet enn å loke rundt i byen spise mat her og der, og ikke minst har vi kokkelert! haha!
Vi spiste forresten på gresk restaurant her om dagen! Gyros og Mythos!!! Det har jeg savnet fra Hellas i sommer! Gode minne-flashbacks! :D
Så har jeg meldt meg inn på McFitt treningstudio.. og kjøpt meg nye joggesko, så her skal det trenes :)
I morgen stikker jeg og guttene til Budapest etter skolen! Skal bli artig å se seg litt rundt og få opplevd verden rundt seg! :D Gleder meg veldig!

Men nå er det lekser og rett i seng!
Gute Nacht
Tschüs!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar