onsdag 9. februar 2011

Det blir ikke bedre enn hva du gjør det til selv!

Da har jeg jobbet i Graz i tre dager, hittil har alt gått veldig bra og jeg er storfornøyd med tilværelsen! :)
I går hadde jeg min andre dag på verkstedet, lærte å knyte perlekjede og reparerte en sølvarmring.
Ta fra hverandre..

Sette sammen igjen...

Etter jobb i går var vi invitert på middag hjem til Maria. Der fikk vi hjemmelaget suppe i forrett, ovnsbakt kylling lår med diverse grønnsaker i hovedrett, og is og frukt i dessert! Maten kan ikke beskrives med noe annet ord enn himmelsk! Maria er en utrolig god kokk, og sammen med resten av familien fantastiske verter!
jo, så var jo Pål (leder for Leonardo DaVinci programmet i Hedmark) og Gerlinde (Tysk lærerinnen) med på middagen. Jeg storkoste meg hele kvelden!

Dagen etter, altså i dag har jeg vært på jobb.
Startet kl 9 jobbet til kl 13:00 da fikk vi pause til kl 14:00 så jeg tuslet meg en tur rundt i byen og spiste litt og vindusshoppet. kl 14 som sagt var jeg tilbake på jobb og fikk dra hjem kl 18:00.
Så det er en del lengre arbeidsdag her enn hjemme i Norge, men jeg tror det også skyldes i att her så jobber jeg i ett galleri/verksted og da er det åpent for at folk kan komme inn å se på kunsten og slikt. Mens i Norge jobber jeg på verksted som ikke er åpent for offentligheten.
Uansett liker jeg begge arbeidsplassene veldig godt! Det blir ikke bedre enn hva du gjør det til selv, er det noe som heter :) Og da kan det se ut til at jeg har det ganske godt og gjør det ganske greit for meg selv!

Så nå hadde jeg planer om å være kjempe flink å vaske litt klær og ta oppvasken..
Vi prekast!

Tschüs!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar