tirsdag 8. februar 2011

Første dag på jobb!

I dag var første dag på jobb! Startet kl 9 i dag tidlig!:)
Storfornøyd med det, B-menneske som jeg er :D haha!
Første oppgaven jeg fikk var vel kanskje ikke helt innenfor faget, men det var da gøy like vell!

De har nemlig et litt større prosjekt gående, som de driver og avslutter, så jeg fikk være med å pakke DVD plater i dag. Coveret var designet av Werkstadt Graz, som er firma jeg jobber for, og DVD platene var laget av en artist eller kunstner, men som jeg ikke husker navnet på.
Men på slutten av dagen fikk jeg fikle med noen reparasjoner som de hadde liggende. Jeg flirte litt for meg selv der jeg satt og innså at jeg ikke har jobbet med gull eller sølv siden midten av desember, samtidig som jeg kjente på at jeg har savnet det veldig!

Det er godt å komme i gang med litt arbeid igjen kjenner jeg! Gleder meg til å få rutine i hverdagen igjen! Er ikke sundt å vase rundt å la kroppen komme i urytme :P haha!

Men tilbake til det seriøse..
Etter jobb kom Pål på besøk for å sjekke ut golfbanen på kjøkkenet mitt, neida.. Han kom innom for å sjekke hvordan jeg hadde det i leiligheten min, og vi tok en kaffe sammen med mannen til Maria (kontaktperson), oppe hos Daniela (hu jeg bor hos).
Etter kaffe og snikk snakk, dro vi ned til sentrum og spiste middag/kveldsmat hele gjengen på Pål sin regning! Tusen takk for det! :) Det var utrolig hyggelig!
 I morgen kommer Pål og besøker arbeidsplassene våre, så skal vi spise middag hos Maria, alle mann!

Vel det var det. :)
Da er det rett i loppekasse! Jobb i morgen!

Gute Nacht! <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar