torsdag 3. februar 2011

Siste "skoledag" og møte med jobb.

Da har man vært i Østerrike i fire uker allerede i morgen!
Siste skoledag var på tirsdag, selv om Gerlinde (lærerinnen vår) var med oss på møter på onsdag så hadde vi ikke noe kurs. Det er egentlig litt trist, for jeg syntes det var gøy med skole og det å lære nytt språk! :)
På onsdag var vi å så på firma som Hans Kristian og Håkon skal jobbe i, det ligger rett bortenfor her hvor jeg bor. Så var vi en tur innom kunstgalleriet som jeg skal jobbe på! Men siden de stengte når vi kom dit så fikk jeg ikke sett så mye, så jeg og Maria var innom der i dag, og det virket veeeldig spennende! Gleder meg veldig til å starte i jobb på mandag! Det er tre stykker som jobber der, en mann, en kvinne og en lærling som er to år eldre enn meg. De virker veldig hyggelige alle sammen og maria innviterte oss ut på lunsj i dag. Så vi dro på "elefanten" en indisk restaurant rett ovenfor "verkstedet" å spiste. Så har Maria gitt de klar besked om å snakke bare tysk til meg, så nå skal det læres! haha!
Det var vel alt jeg hadde for i dag :)

Tschüs!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar